Apostolos\’ Daily Plate

Γιατί να σας πιστέψω αυτή τη φορά;

Posted in Παιδεία by asyropoulos on Δεκέμβριος 9, 2008

Πριν από δέκα περίπου χρόνια διάβασα σε μία εφημερίδα ότι οι Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης ζητούσαν κάποιον να γράψει το κώδικα LaTeX για ένα ́η περισσότερα βιβλία φυσικών επιστημών. Θεωρώντας πως ελάχιστοι άνθρωποι εν Ελλάδι γνωρίζουν καλύτερα το σύστημα και όντας άνεργος πατέρας ενός παιδίού, σκέφτηκα το αυτονόητο να στείλω τα «χαρτιά» μου για να πάρω τη δουλειά. Δυστυχώς, ποτέ μα ποτέ κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει και να μου πει:  Η αίτησή σας απορρίφθηκε για αυτούς και αυτούς τους λόγους. Την ίδια περίπου εποχή ένας φίλος μου είπε πως διάβασε στην εφημερίδα Μακεδονία ότι το τοπικό IEK ζητούσε διδακτικό προσωπικό για το επόμενο εξάμηνο. Πήγα στο ΙΕΚ και ρώτησα τους υπέυθυνους που πρέπει να κάνω αίτηση και με ρώτησαν: Για ποιο πράγμα θέλετε να κάνετε αίτηση; «Μα για το ΙΕΚ, δεν ζητάτε διδακτικο προσωπικό», απάντησα. «Όχι» μου είπαν. «Που το μάθατε αυτό;» με ρώτησαν. «Μα το διάβασα στην εφημερίδα Μακεδονία». «Εμείς δεν ξέρουμε κάτι σ χετικο!», μου απάντησαν συμπλρώνοντας: «φέρτε μας το απόκομμα της εφημερίδας!». Ευτυχώς ο φίλος είχε κρατήσει την εφημερίδα και έτσι την επόμενη μέρα ξαναπήγα στο ΙΕΚ με το απόκομμα της εφημερίδας. Ο διευθυντής όταν είδε το απόκομμα μου είπε πως πρώτη φορά ακούει για αυτό! Μετά από επιμονή μου, ένας υπάλληλος μου είπε: «Ναι πράγματι ζητάει άτομα το ΙΕΚ, αλλά ο διευθυντής δεν το ήξερε!» Έκανα αίτηση και μου δώσαν 2 ώρες τη βδομάδα τη στιγμή που ήμουν άνεργος και ο μόνος με μεταπτυχιακό τίτλο ειδικότητας! Την επόμενη χρονιά ξαναέκανα αίτηση και πήρα 3 ώρες! Πρόοδος όσπου την μεθεπόμενη χρονιά δε μου δώσαν καμία ώρα για λόγους που κανείς δεν ήξερε. Έκανα ένσταση, έστειλα επιστολή στον ΟΕΕΚ αλλα εις μάτην: ούτε «βαθμολογία» δημοσίευε κανείς ούτε τίποτα. Ο καθένας έκανε ότι ήθελε.

Την ίδια εποχή ένας «φίλος» επέστρεφε στην Ελλάδα από πολύχρονες σπουδές στο εξωτερικό… Έχοντας καλές διασυνδέσεις με τα κατάλληλα άτομα, δημιουργήθηκε παράρτημα «ερευνητικού» ινστιτούτου στην πόλη μας στο οποίο και τοποθετήθηκε προϊστάμενος. Μετά από λίγο καιρό ξεκίνησε το «σπουδαίο» πρόγραμμα ένταξης των σχολείων στο Internet (!) μέσω του προγράμματος Οδύσσεια. Στο πρόγραμμα αυτό εργάσθηκαν και ήταν επικεφαλής δύο παλικάρια τόσο σχετικά με την πληροφορική όσο εγώ με την Ιαπωνική γλώσσα! Την τεχνίκή υποστήριξη ανέλαβε το «ιστιτούτο»… Την ίδια περίπου εποχή δημιουργήθηκε ένα νέο ινστιτούτο στο οποίο έπιασε δουλειά αργότερα και ένα από τα παληκάρια. Όμως το δεύτερο ινστιτούτο ασχολούταν με την τέχνη της καλαθοπλεκτικής των ρομ και τη μεαταβίβαση της γνώσης ως εργαλείο για τη δημιουργία  εκπαιδευτικών προτύπων! Μεγάλα πράγματα. δηλαδή!

Δυστυχώς όλα αυτά συνέβησαν όταν ο κ. αρχηγός της αξιωματική αντιπολίτευσης ήταν υπουργός σε διάφορα υπουργεία. Εν μέρη ήταν και αυτός υπεύθυνος για αυτή την κατάντια την ελληνικής κοινωνίας όπου γίνονταν κυριολεκτικά το έλα να δεις. Αυτός ήταν και ο λόγος που τον έστειλε ο λαός περ́ιπου στο σπίτι του. Όμως ενώ ο κόσμος επιστευθηκε τον ανιψιό για να αλλάξει τα πράγματα, δυστυχώς η κακή νοοτροπία που είχε καλλιεργηθεί για χρόνια, τα κάκα πρότυπα με τα οποία «μεγάλωσε» ο Έλληνας, αλλά και η ανεπάρκεια πολλών «στελεχών» οδήγησαν την χώρα σε λάθος, πολύ λάθος δρομο.

Γιατί να πιστέψω τον γιο όταν βλέπω τα «στελέχη» του να περιμένουν να κατασπαράξουν σαν όρνια ότι έμεινε από το κουφάρι της πατρίδας μου; Γιατί να πιστέψω τον νεαρό και φερέλπι νεαρό που   θεωρεί πως άμα δεν ιδρυθύν ιδιωτικά πανεπιστήμια, η πατρίδα μου θα πάει μπροστά; Γιατί να πιστέψω στην κατά τα άλλα συμπαθή κυρία που πιστεύει πως ο Λένιν θα αναστηθεί και θα επιβάλλει τον κουμουνισμό σε όλον τον κόσμο; Δεν πιστεύω σε κανέναν και  θεωρώ πως η μόνη λύση είναι το παράδειγμα της Γερμανίας όπου ένας μεγάλος συνασπισμός αποφάσισε να βάλει τις δοαφορές κατά μέρος για χάρη της Γερμανίας.

Ήθρε η ώρα να γίνει κάτι επιτέλους!

2 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. IOANNIS said, on Δεκέμβριος 27, 2008 at 10:38 μμ

    Ξεχάσατε να πείτε και κάποια κουβέντα για τον Καρατζαφέρη 🙂

  2. IOANNIS said, on Φεβρουαρίου 2, 2009 at 8:30 μμ

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΛΥΣΗ: ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ!!


Σχολιάστε

